HTML

Élet Kínában, 中国

Friss topikok

Címkék

beijing (4) blog (6) blogom (6) dandong (1) egyetem (5) gaodaoma (7) hsk (1) iskoal (1) iskola (3) japán (1) keleti (7) kína (7) kínai (7) korea (2) koreai (1) kulturális fesztivál (1) magyar (2) nagykövetség (1) peking (5) pekingi (5) qatar (1) shenyang (1) utazás (1) vizsga (1) Címkefelhő

2012.09.02. 09:06 高道马

30.08.2012 Érkezés

Igazából elég nagy időfüggésben szenvedek. Nem tudom, hogy mennyi napot utaztam, és tényleg annyi volt-e amennyi le volt írva a jegyemen (14 óra). De elég rövidnek tűnt (igaz az is,hogy végigaludtam a második utat).
Az utazásról annyit,hogy 1 átszállásosan jutottam el Kínába, Qataron és azon belülis Doha-n keresztül. A Qatar Airways-el utaztam, és azt kell,hogy mondjam,hogy nagyon meg vagyok lepve, ilyen jó és komfortos utat még nem tapasztaltam repülőn, nekem eddig ez tetszik a legjobban. Volt saját TV, amin olyan filmeket nézhettem amiket akartam (Bosszúállók), jahh és nem is olyan régi filmek voltak, szóval azért elég sokmindent megtesznek a drágalátos utasért. Nem is a kiszolgálással meg az ilyesmivel volt bajom, hanem inkább az emberekkel, nem tudom miért nem lehet normálisan utazni (mondok példát: Európai házaspár engedi,hogy az 5-6 éves gyerek a földön, a gépi folyósó közepén fekrendjen, aztán meg majdnem mindenki rálép, hát gratula.)
A kaja szokásos volt, majd megérkezünk Dohába, ahol busszal elvisznek minket az átszálló helyre, onnan meg becsekkolás, stb, majd ismét busz, majd a repülőre feészállás (kinn kb 40 fok). Majd ismét utazás, ezt sikerült is végig aludni, így sokat nem is tudok többet írni róla.
Majd megérkezés Pekingbe, félálmosan, majd eljutás az egyetemre (taxival), bejelenteni,hogy itt vagyok, majd szoba, mint kiderült Holland szobatársat kaptam, egem aztán nem zavar (mert kb úgy mondták) aztán megnézem a szobát, fullextrás, még légkondi is van, de persze ezen kívül egy normál kolesz. WC meg zuhanyzó nem a szobában van, hanem közösen használja mindenki, ez sem annyira zavar.
Majd délután körülnézés, bevásárolni az alap cuccokat (pl.: egy bögre és soksok víz). Majd vissza, lepakolás, találkozni a Holland haverokkal, majd indulás kajálni, ami kicsit érdekes volt, ilyen leveses akármicsoda, de meg lehetett enni... A nagyrészét...
DSC_0186.jpg



Íme a leves ami készült. Az alapanyagokat én válogattam hozzá (volt benne: tök -ami azt hittem,hogy répa- valamilyen húsgolyó, tészta, cukkini, meg sok sok gomba)

Aztán vissza, kipakolás, kicsit otthonosítani a szobát, és kész is vagyunk. Holnap beiratkozás, és ezzel együtt veszek netet is majd.

Még nincs olyan sok kép, de folyamatban van a dolog.

Szólj hozzá!

Címkék: kína kínai keleti qatar gaodaoma


A bejegyzés trackback címe:

https://gaodaoma.blog.hu/api/trackback/id/tr584746939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása